Rabu, 13 Mac 2019

13/3 - Its my birthday

Assalamualaikum semua..

Keep calm because its my birthday...muahaha. 💞💝

Lukisan dari dak bongsu liyana...kesian dia tak dapat ikut mama sebab sekolah. Sampai jatuh-jatuh lah dia lukis ni 👀


Tiada kata seindah bahasa. Mama nak ucapkan jutaan terima kasih kepada mak, anak-anak, adik beradik, ipa duai, rakan-rakan sekerja, dan rakan-rakan fb. Terharu beb, banyak betul ucapan Selamat Hari Lahir dan ucapan doa dari kalian semua. Dan semestinya yang paling berharga adalah ucapan dari mak yang mendoakan anakmu ini. Syukur alhamdulillah dikelilingi oleh ahli keluarga, teman, sahabat dan rakan-rakan yang sporting dan memahami diri ini. Terima kasih atas kiriman doa dan ucapan kalian semua. Mama juga doakan semoga kita semua berbahagia selalu dan di dalam lindungan rahmat Allah.

Seperti biasa, time birthday mama akan cuti...hehe. Saje je amek cuti sebab nak pergi rumah mak. Lepak-lepak kejap, makan-makan. Dan yang paling utama nak salam mak sebab nak minta mak doakan anak mak ini sentiasa dalam peliharaan Allah SWT, dilimpahi rezeki, tabah dalam menghadapi hari-hari mendatang. 😄

ok, semalam telah pun berlalu. Menganjak ke umur 41 tahun dah mama. Sweet 40 gitew haha. Semalam jugak jenjalan ke Mid Valley, nak bagi mak rasa masakan jepun pulak. jom lah layan gambar yang tak seberapa ni.

Masa makan tu.. mak tanya, dari mana belajar makan benda ni semua...haha. Alamak, camne tu. With kawan-kawan lah mak. Hmmm...itu lah mak mama. Seorang mak yang memang jarang nak keluar berjalan-jalan. Kehidupannya banyak dihabiskan dengan membuat kuih, duduk rumah, balik kampung. Nak jalan-jalan ni memang payah sikit + kena ada anak-anak yang nak bawak, baru lah mak nak berjalan.

My anak-anak buah. Sebab dorang dah makan so dorang makan aiskrim je and sushi sepinggan. Nak gelak mama bila dorang kata kita makan kat kedai tulang ikan...eh! 😂😂

Mama tak makan nasi pun...dah kata nak makan sushi kan, so kita ambik yang kita suka je..

Kat concourse area tu ada event tealive. Dak wany ni kalau dia tahu mesti dia suka punya. Haa...kat event ni dia tak jual air yang ada booth-booth tealive ye...semuanya special edition punya version. So kita rasalah 1...share-share je sebab dah kenyang.

Layankan kejap anak-anak buat main bola. Seronok betul dorang ni.

Haaa...nak tahu tak. Sebaik keluar je dari Sushi King tu kan, mak mama terus beli jagung kat Nelson. Tekak tak sedap katanya sebab minum air green tea. 😅😇
Ini first and last lah bawak mak makan kat sini. Lain kali bawak mak makan kat Seoul Garden sebab yang tu je tempat yang mak paling suka makan.

Jumpa lagi, sayonara!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan