Isnin, 17 Ogos 2015

Produk Kesihatan Nutrilite

Hari ni mama ayu nak critekn sikit pasal produk kesihatan nutrilite keluaran Amway. Ape yg best nye tentang produk nutrilite ni.....haaaa, sangatlah bestnye. Dah lebih 8 tahun mama ayu makan supplement ni. Alhamdulillah...diberikan kesihatan yang baik.


ok, kite cite satu-satu psl produk

Bio C Plus

Pentingnye Bio C plus dlm tubuh untuk mencantikkan kulit. Bukan sahaja kulit malahan penggunaannya dari hujung rambut sehinggalah ke hujung kaki. Ceh...ade kene mengena ke...opkos lah kan sbb vitamin c penting untuk tumbesaran dan baiki sel.

Protein drink mix powder

Ok, protein jugak penting dlm badan kite. protein juga boleh membantu meningkatkan imun sistem dan dan protein adalah juga bahan yang membina tisu, mempunyai cukup dalam badan juga membantu menggalakkan kulit yang sihat.

Lecithin-E

Satu lagi yang mama ayu x pernah miss mkn ialah lecithin e adalah bahan utama bagi pembentukan membran sel dan penting bagi penjagaan hati, pengemulsi lemak dan dapat meningkatkan metabolisme tubuh badan kite.

Natural B Complex

B complex membantu badan untuk menghasilkn tenaga dan membentuk sel darah merah. Banyak lagi kegunaannya tp mama ayu ceritakan yg paling basic sahaja...hehe ( x larat nk taip panjang2)

Selain supplement utk org dewasa, nutrilite juga ada sediakan utk kanak-kanak. Jom layan pic di bawah

Chewable C

Chewable Multivitamin and Iron Supplement

Chewable Calcium Magnesium

Byk lg produk nutrilite ni...kalau berminat leh pm/whatsapp mama ayu di talian 0133424800. Jumpa di lain catatan. sayonara




















Tiada ulasan:

Catat Ulasan