Ahad, 4 Oktober 2015

Protein Nutrilite

Assalamualaikum & Morning Oullsss

Seperti biasa weekend mama ayu dipenuhi dengan undangan kelas di UTMSpace KL...hehe...selesai sudah presentation yang pertama...banyak lagi assignment yang nak kena buat untuk semester ni....tak de gambar pulak sebab lupe nak minta tolong kawan snapkan...huaaaaa

Pagi ni mama ayu nak bercerita sikit pasal khasiat protein. Kenapa protein penting dalam tubuh badan kita, al maklumlah musim-musim jerebu ni kan...kesihatan perlu di jaga, elakkan anak-anak kita bermain di luar rumah, hmmm camni kena tambahlah aktiviti untuk anak-anak, jangan asyik nak main PS lah..tonton tv lah..tunggulah mama beli sahibba ke, congkak ke anak-anak ye....huhu

Banyak perisa protein yang dikeluarkan oleh Nutrilite - satu jenama yang unggul di dunia. Ada 4 perisa iaitu NUTRILITE All Plant Protein Powder, Minuman campuran Protein Perisa Beri Campuran, Perisa Teh Hijau dan yang terbaru adalah Perisa Coklat.



Kehebatan Protein, Kurniaan Alam

NUTRILITE All Plant Protein Powder dirumus dengan Rumusan Adunan NUTRILITE yang eksklusif iaitu kombinasi unik soya, protein dan kacang pis.
  • Sumber semula jadi
  • Tanpa laktosa
  • Mesra vegetarian
  • Tanpa kolesterol
  • Rendah lemak
  • Menyokong jantung dan keimunan anda
NUTRILITE Minuman Campuran Protein Perisa Beri Campuran merupakan minuman yang lazat rasanya dengan formula baru yang hebat yang larut dengan mudah dalam air sejuk.
  • Satu sajian memberi 8 g protein daripada protein soya yang diasingkan juga 18 asid amino, 30 mg vitamin C dan 250 mg kalsium.
  • NUTRILITE mengguna teknologi soya yang terkini, menghasilkan minuman campuran segera tanpa rasa kasar yang sering dikaitkan dengan kebanyakan minuman soya.
  • Mengandungi pekatan buah tropika NUTRILITE.
  • Tidak mengandungi sebarang warna atau perisa tiruan atau bahan pengawet.
NUTRILITE Minuman Campuran Protein Perisa Teh hijau

Dapatkan semua kebaikan NUTRILITE Protein yang ditambah dengan perisa teh hijau yang menyegarkan. NUTRILITE Protein kini muncul dengan perisa baru tetapi masih mengekalkan semua manfaat penting protein soya. Satu sajian bukan sahaja membekal 8 gram protein soya, jumlah asid amino penting dan tidak penting yang seimbang dan manfaat kalsium dan isoflavon soya yang berkhasiat, ia juga memberikan semua nutrien ini dengan tambahan perisa teh hijau yang menyegarkan.

Jika anda sentiasa mengharapkan NUTRILITE Protein untuk sumber protein yang semula jadi, mudah dihadam, senang, tanpa kolesterol dan mengandungi lemak yang minimum, kini anda boleh juga mengharapkan ia memberikan minuman yang lebih berperisa.

NUTRILITE Minuman Campuran Protein Perisa Coklat

Kini dengan Perisa Coklat yang baru, ia kaya dengan rasa coklat yang pasti digemari oleh kanak-kanak! Bekalkan keluarga anda dengan nutrien harian yang mereka perlukan untuk sihat dan kuat! Minuman Campuran NUTRILITE™ Perisa Coklat menyokong kesihatan optimum dengan menyediakan blok-blok binaan yang tubuh anda perlukan untuk pertumbuhan yang sihat, penyelenggaraan dan pembaikan otot dan tisu setiap hari. Kini dengan Perisa Coklat yang baru, ia kaya dengan rasa coklat yang pasti digemari oleh kanak-kanak!

Setiap hidangan menyediakan
  • 10g protein berkualiti tinggi
  • 140mg kalsium
  • 9 asid amino perlu
Berminat leh pm@whatsapp Mama Ayu 0133424800

#ProteinNutrilite
#AgentAmwayAnda
#TeamA60
#sayajualproteinamway

Tiada ulasan:

Catat Ulasan