Isnin, 30 Disember 2019

La Tahzan (Usah Bersedih)

Assalamualaikum semua

Dua kali hari ni aku menulis...sedihnyaaaaaa😭
Aku ni kalau melibatkan soal anak-anak, memang aku sensitif. Sebelum rehat tadi, dapat panggilan dari pihak Peyakin Klang. Mereka cakap dak kembar tak boleh datang ke asrama esok. Sepatutnya dalam jadual, aku perlu hantar dak kembar tu esok dalam pukul 230 petang. Alih-alih mereka cakap dak kembar kena duduk di rumah. Ada masalah di Peyakin. Ntah lah...aku pun tidak lah bertanya banyak sebab ini melibatkan pengurusan mereka.

Dan yang paling teruk aku rasakan...macamana nak handle persekolahan dak kembar ni. Dengan transportnya lagi, beli buku lagi, yang semuanya perlu di buat last minit 😢😢😢 huwaaaa...aku perlukan bahu untuk aku bersandar.

Dugaan apakah ini? aku harap aku kuat untuk menghadapinya. aku harap Allah beri aku ketabahan untuk mengatasinya. aku perlukan pertolongan Mu Ya Allah. Bantu lah aku hamba Mu yang lemah ini. Permudahkanlah urusanku, redhai lah aku Ya Allah. Aamiin

😭😭😭😭😭😭😭


Tiada ulasan:

Catat Ulasan