Rabu, 22 Januari 2020

Aku adalah aku

Assalamualaikum semua…

Dah masuk tengahari, nasib lah seminggu blog ni tak ber update. Sibuk dengan kerja hakiki, dengan urusan pemindahan dak kembar...dan yang paling tak boleh blah ialah aku saja menyibukkan diri dengan bermain netball...hahaha. Dalam banyak-banyak games, itu jugak yang menjadi pilihan, habis sakit segala urat sendi tapi lantaklah kan...sekali sekala join ok jugak...haha (cari nahas ko ayu 😂)


Yes, terlalu banyak dugaan yang aku tempuhi awal tahun 2020. Alhamdulillah, satu persatu telah dapat aku atasi. Terima kasih Allah atas anugerah Mu yang tidak terhingga. Sesungguhnya setiap dugaan itu terselit hikmah yang tersembunyi. Hanya aku yang tahu kerana aku pasti Allah sangat sayangkan aku. 😄😊

Moga tahun baru hijrah yang akan dating membawa perkhabaran gembira buat diriku. Ya Allah, jadikan aku tetamu yang paling istimewa ke rumah Mu. Aku sangat-sangat ingin ke sana. Mudah-mudahan Kau kabulkan Ya Allah.

Ok lah...sebab aku ni sejenis yang simple, tak suka nak serabut (walaupun hari2 ko mengadap kerja yang serabut), i'm COOL okey. Telah tiba masanya untuk aku memikirkan diri sendiri. Tiba masa untuk aku:

1) membuat apa sahaja yang aku suka
2) cari hobi baru 
3) jjcm - walaupun memang aku selalu buat 😅
4) bercuti tempat yang jauh - coming soon 😊
5) merialisasikan impianku untuk borong coklat kat Langkawi dgn nilai 1K ( bila tu? 😱)
6) cari soulmate ( YESSSSS)
7) kawen (Nooooo)

Sapa tak nak kawan dengan aku...dia rugi, hahaha

Jumpa lagi, sayonara !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan