Ahad, 8 Mac 2020

I love My Smile !!

Assalamualaikum semua…

Pagi Isnin yang indah...selamat berpuasa kepada yang berpuasa. Dah masuk 14 Rejab moh le kita mengganti puasa yang tertinggal2 dulu ye. Aku ni, kalo bab nak raya memang tak de feel...tapi bila nak sambut Ramadhan tu, aishhh paling aku suka. Sebab bulan Ramadhan ni lain dari yang lain, dia punya special tu sangat2 lah aku suka. 

Ok lah. Sebab dah berhabuk blog aku ni, aku update lah sikit2 apa yang patut. hahaha.  Punya malas ko nak update blog dah kenapa Ayu. Malam minggu yang lepas, sebab anak-anak semua ada kat rumah, mama jemput sekali mak abah, adik beradik & anak-anak buah belanja makan. Rezeki nak masuk kan, alhamdulillah...kita kongsi bersama.



Jom lah layan gambar…









Tetiba anak sulong ko buat surprise....siap beli kek SR lagi. Malu mama nak, lain kali bagitau awal, boleh mama touch up sikit muka ni...hahaha

Sampai sini sahaja, sambung nanti ye...

Jumpa lagi, sayonara !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan