Ahad, 24 Mei 2020

Kenangan Aidilfitri 2020

Assalamualaikum semua…

Day 2 raya yang biasa-biasa. Nak start puasa pun tak boleh lagi ni, petang ni nak bawa mak abah ke rumah along jalan raya. Kita cuba lah lusa ke tulat, kalau tidak pun selepas bendera merah je lah...haha. Sebab semalam hari raya, kita simpan gambar2 ini sebagai kenangan. Jom layan gambar…


VC Bersama keluarga arwah suami

Mak & abah

Anak kesayang abah aku ni...dulu pergi mana2 pun abah mesti bawak aku...paling yang aku tak boleh lupa, favourite mee goreng mamak kami sama di Restoran Syed & teh tarik

belanja 1 pic

My family

Loving family

Sama tak? 😍

Anak sulong dah besar...2-3 tahun bermenantu dah aku...kiki

Family along

Family achik

Family ajis @ Pak Njang

Famuily ajak @ Paklang

Family adik @ Poksu

Family uda & aman (paklang) aku tak dapat pic pulak...puas kebek dlm FB tapi tak de

Terlaksana juga walaupun tak sampai 2 minit aku rasa...hahaha. Baru nak ambil gambar, pak polis suh balik, adeh!!

Sampai sini dulu...raya-raya ni tak boleh nak buat cerita sedih. Hati pun rasa gembira je so tak perlulah nak kenang benda yang dah lepas. Walaupun hidup terkadang sunyi, terkadang gembira, terimalah dengan hati yang terbuka.

Jumpa lagi, sayonara !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan