Jumaat, 28 Ogos 2020

Rindu Memaksaku Menyayangimu

Assalamualaikum cinta...

Bersiaran dari Melaka Bandaraya Bersejarah. Tempat lahirku di sini...Selamat berhujung minggu dan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan dua hari lagi...

Ok, hari ni tak nak tulis banyak-banyak. Kita bagi lirik lagu je lah...nyanyian Francessca Peters

Lagu : 

Andai engkau mengerti

Perasaan di hati ini

Pasti engkau menyedari

Betapa hatiku merinduimu

Bukan mudahnya aku

Untuk melafazkan cinta

Sekali ku lafazkan

Sampai bila pun ku menyintaimu

Rindu memaksaku menyayangimu

Tak daya ku menahan

Segala perasaan aku

Yang makin gelora

Setelah engkau menyedari

Sambutlah cintaku

Sepi mengajar aku

Tentang perlunya cinta

Walau pedih walau perit

Terpaksa aku menghadapi

Tiada apa yang engkau pinta

Sekadar kesetiaan

Selagi rindumu masih di hati

Cintamu terus bersemi



Sungguh aku sayang kamu...💞💙💙💙

Tiada ulasan:

Catat Ulasan